Nápověda v otázkách a odpovědích

Časté otázky a odpovědi mohou pomoci zodpovědět Váš dotaz či vyřešit nějakou nejasnost. Pokud nenajdete potřebnou informaci na této stránce nebo v sekci Vše o nákupu, neváhejte kontaktovat zákaznickou podporu.

Na co se zákazníci často ptají

Jak si mohu objednat zboží z katalogu?

Objednání je jednoduché, bezproblémové, bezpečné a můžete si vybrat z několika způsobů. Postupujte prosím podle návodu na stránce Jak jednoduše nakupovat.

Kolik stojí poštovné?

Objednané zboží zasíláme obchodním balíkem přes službu PPL nebo Českou poštou dle Vašeho výběru. Obchodní balík stojí 115 Kč a dobírka 30 Kč. Pokud budete platit některou z online platebních možností, pak ušetříte za dobírku. Při objednávce nad 3000 Kč máte poštovné zdarma.

Kdy mi přijde objednané zboží?

Dodací lhůta se řídí podmínkami zásilkového katalogu. Pokud je zboží skladem, expedujeme do 2. pracovního dne od přijetí objednávky. V případě, že objednané zboží není skladem, expedujeme nejdéle do 21 dní. Odeslaná zásilka Vám přijde do 2. pracovního dne od expedice.

Mohu si objednané zboží vyzvednou osobně?

Ano. Objednávku si můžete vyzvenout na poštovní adrese každý pracovní den od 7.00 do 18.00 hod. Jakmile Vaše objednávku bude připravena k vyzvednutí, pracovník zákaznické podpory Vás bude informovat telefonicky nebo e-mailem - vyčkejte tedy prosím s osobním vyzvednutím na toto oznámení.

Mohu nějak sledovat stav své objednávky?

O aktuálním stavu se můžete informovat přes zákaznickou podporu. Pokud jste objednali zboží přes e-shop jako registrovaný zákazník, můžete po svém přihlášení sledovat stav objednávky v uživatelské sekci. O expedici objednávky Vás budeme informovat e-mailem.

Jsou výrobky v katalogu skutečně kvalitní?

Zaručujeme dodání české tradiční výroby, která se pyšní svou kvalitou a rozumnou cenou. Více o tradici a kvalitě české družstevní výroby.

Jaká je záruka na objednané zboží?

Záruční doba se řídí dle výrobce a obvykle je to 24 měsíců. Více se dočtete v obchodních podmínkách.

Jak získám tištěný katalog?

Tištěný katalog vychází každý rok v květnu a září. Získáte jej zakoupením odpovídajících čísel časopisů Vlasta nebo Květy, u kterých je katalog přiložen, případně Vám přijde do schránky. Pokud katalog nemáte, můžete si prohlédnout online verzi tištěného katalogu.

Proč bych si měl kupovat zrovna české výrobky?

Podpoříte českou výrobu a získáte kvalitní produkt s dlouholetou tradicí za rozumnou cenu. Oproti levné čínské produkci se k Vám dostanou kvalitní produkty z kvalitních českých materiálů. Více se dozvíte v článku o tradici a kvalitě českých družstev nebo na stránce Proč nakupovat právě u nás.

Která výrobní družstva nabízí výrobky přes tento katalog?

V současné době můžete z jednoho místa jednoduše a bezpečně nakupovat od 39 českých výrobních družstev, jejichž aktuální seznam najdete na stránce Obchodní partneři.

Kde najdu informace o výrobních družstvech?

Zajímavé informace můžete najít v článku o tradici a kvalitě české družstevní výroby nebo v adresáři družstev přímo na stránkách Sdružení českých a moravských výrobních družstev.

Kam dále

Pokud jste našli odpověď na Vaši otázku, můžete pokračovat nákupem v zásilkovém obchodě Klasa VD nebo si prohlédnout online tištěnou verzi katalogu. V případě, že jste odpověď nenašli nebo potřebujete pomoc našich pracovníků, neváhejte kontaktovat zákaznickou podporu.


Zákaznická podpora

Zákaznická podpora Vám poradí v pracovní dny mezi 6 - 14.30 hod.

Nákupní košík

Váš košík je prázdný (0 Kč)

Objednávka

Ruční vyplnění objednacího lístku

Můj zákaznický účet

Pokud máte svůj uživatelský účet, přihlašte se pro snadnější a rychlejší nákup. Registrací získáte lepší přehled nad svými objednávkami.

Registrace

Tištěný katalog online

katalog_link